Ingen vidare rivstart..

Denna vecka är ju som sagt början på mina 8 veckors rivstart och jag kan då säga att det mer liknar en mjukstart än rivstart tyvärr :-(

Ser inte fram emot morgondagens vägning då jag tror det typ hänt noll på vågen, mätning kommer enbart ske en gång i månaden och nu får man hålla tummarna att det inte pekar uppåt imorrn..

Av 3 träningspass har enbart 1 genomförts och anledningen är kort och gott att denna vecka både på jobb och privat har mentalt tagit musten ur mig..Inga undanflykter ska ju finnas men med en inskolning på vår lilleman som nu är klar samt inskolningar på jobbet så har min skalle jobbat på högvarv av all info som ska delas ut samt intas..Lägg därtill stressen att hinna lämna två barn där ett av dom inte känner sig riktigt hemma än vid att lämnas ifrån och att hinna med tåg för att inte komma försent till jobb så har det inte funnits en lugn stund från vaken minut och fram till läggning..

Att Dudde sen sovit helknasigt i 2 dygn gör ju oxå sitt så helgens intåg kommer väldigt lägligt ;-)

Kostmässigt har det dock gått bra så där är det ju positivt iaf :-)

Men men imorrn ska jag iaf ställa mig på vågen och det får gå som det går..Bara att riva igång järnet den kommande veckan och mina 3 träningsdagar ska genomföras oavsett om jag ser dubbelt då ag kommer hem ;-) Det enda som kan stoppa mig är sjukdom vilket jag innerligt hoppas på att vi får vänta på några veckor till innan alla baciller från förskolorna droppar in :-)

Nä vecka 2 ska banne mig bli veckan där jag kickar igång på allvar..

Hur går det för er andra då???

Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Det har gatt bra för mig och jag hoppas verkligen att vagen säger detsamma imorrn! Första Rivstartsresultatet sa att säga.



Jag hoppas du far ett minus ända, mot alla odds! Man vet aldrig!

2011-08-25 @ 19:37:52
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller tummarna inför dagens vägning! :)

2011-08-26 @ 06:02:46
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0