Dagens frulle blev knäckebröd a'la LCHF so...

2011-08-23_07_45 (MMS)

Dagens frulle blev knäckebröd a'la LCHF som jag bakade ordning igår, länkar in receptet ikväll då jag är hemma. Förväntningarna var höga då många gett detta bröd bra omdöme, men bara inse att jag nog aldrig komma hitta ett LCHF bröd som gör mig helnöjd. Men med en massa bregott och pålägg funkar det som ett substitut för mina finn crisp som jag nu ska avstå helt ifrån i en månad.. Saknar redan smaken ;-) Har ni tips på ett gott LCHF bröd som inte smakar ägg, ost el, frön/nötter.. Tipsa mig tack!!!!


Kommentarer
Postat av: alexandra

härlig blogg :)

2011-08-23 @ 09:49:02
URL: http://aleexandraisabellasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0