100 dagar..

Jag har som många andra ute i bloggvärlden gått med i Räkans 100 dagars utmaning där man ska sätta upp sina mål för dessa 100 dagar och detta passar mig utmärkt att ha lite att sträva efter..Förutom rivstart som snart drar igång i åtta veckor så får jag ännu en sporre att nå mina mål denna höst..

Så vad vill jag uppnå under dessa 100 dagar då??

- Att tappa mina 9 kg och komma ner till 55 kg.

- Att dessutom förutom viktmässigt även få en fastare kropp utan massa sladder som det nu är..

- Att må bättre psykiskt och fysiskt med en sundare kost( lCHF) och träning.

Hur ska jag då gå till väga??

- Äta en strikt LCHF kost med början nu att ligga under 20 gram kolisar per dag så jag åter kommer in i ketos.

- Träna minst 3 pass per vecka ( zumba och body pump är givna och ev, simning )


Känner mig otroligt laddad att komma igång med träningen på allvar även om denna vecka kommer vara rätt seg då jag ännu inte kommit in i jobbrutiner, men siktar på ett pass zumba imorrn..

Hösten 2011 är tiden då jag ska hitta tbax till mig själv både psykist och fysiskt..

är ni oxå sugen på att joina så klicka in er hos Räkan och anmäl er :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men kika på dt . d ger grymma resultat! Ne ingen aning vad dt e . har du frågat?



Okej gick dt bra? Vad jobbar du med?



Första arbetsdagen gick bra idag med fast en aning huvudvärk o ont jag med. men körde ett pass på sats, hur vet jag ej att jag orkade, men känndes jäääääävligt gött! Imorgon är dt bodycombat inbokat :D



puss



2011-08-09 @ 22:03:02
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0