Totalsnurrig dag....


                                                                     Yrhönan själv ;-)

Morgonens tänkta planer att spendera dagen på ÖF totalsprack då mamman i familjen snurrade bort halva förmiddagen på coop och apoteket så då vi kom hem däckade lilleman rejält och nu får han sova och sen är det ju hämtning av Leia..

ÖF får bli imorrn och då ska inget komma i vägen...

Tbax till coop då....

Älskar att storhandla för mig själv och utan stressad Leia och gubbe med mig så idag var första försöket med att fixa detta på dagtid med Dudde och visst gick det bra..Med mutning av majskrokar, mammas nycklar osv så funkade det även om han ibland tyckte det var tråkigt värre uppe i vagnstolen..

Efter 1½ timme så var vi klar och då kom vi till nästa anhalt,, Apoteket där det visade sig på det första stället så fanns inte det jag skulle hämta ut så in i bilen för en kort tripp till vällingby och snabbt ut..Här och nu var Dudde så förbaskad över att han inte fick sova och inte krypa runt så när vi kom in och kön ringlade lång och kassorna inte var dom snabbaste ja då kände jag mig för att bara ge upp..

Efter 15 minuter så hade jag iaf mitt recept ute och vi kunde styra hemåt..

Det är då när vi väl är hemma och Dudde bara längtar efter sin säng som jag inser att jag tappat en kasse på vägen??

Bara ta tag i bilnycklarna och styra tbax till coop för att leta upp min glömda kasse och mycket riktigt så fanns den på samma plats som jag ställde den inne på apoteket och inte ens personalen hade sett den under 1 timme??

Detta är ju jag i ett nötskal som confused småbarnsmamma..Vet inte hur mångá gånger jag glömt nycklarna i dörren?? Lyckligtvis oftast då jag är hemma och brevbäraren plingar på för att berätta att dom hänger där ;-)

Med Leia kunde jag skylla på amningshjärna, men vete tusan vad jag ska skylla på nu?? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0