Parkhäng..


                                                  ♥ Älskade dotter, Du är mitt allt och lite till ♥


Ja som dom flesta i detta land så har ju denna dagen spenderats utomhus i stort sett hela dagen i detta underbara väder som vi haft idag, var ju dans en timme för Leia men efter det blev det en snabb lunch hemma och sen drog hon och jag till parken..Dudde hade sina sovtimmar så då fick dom stanna hemma ;-)

Vi hade en helt underbar dag jag och min älskade dotter och ibland känns det som att jag lägger ner så lite tid på henne och skäller mest då vi umgås, men så kommer dessa dagar då vi klickar så förbaskat bra hon och jag..En sån dag som idag..Mys på hög nivå..

Hoppas på mer sånt imorrn då förmiddaggen ska spenderas i kyrkan och hon ska få sin första bibel :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0