Fredag och planlös...

Och idag har jag varken ngn tvättid inbokad eller städning på schemat..

Har i 2 veckors tid inte gjort annat än städat eller tvättat, men nu är lister torkade, fönstrena putsade, soffan tvättad och ja nu är det bara vinterplaggen som ska tvättas och läggas ner i källaren så har jag nog gjort det jag ska innan sommaren..men det tar vi nästa vecka...

Kläder ska ju säljas förstås, men ska försöka beta va lite plagg idag, måste fotas mm och sen är det bara att traderas ut och hoppas på bra bud...

Bilen skulle behöva få nya däck på sig idag, men det överlåter jag till J..Räcker för fasen med att jag även städat ur den oxå så när väl sommardäcken är på så ska den få sig en genomgång i maskintvätten även den..

Kanske vi susar förbi ÖF senare då dom öppnat, men vi får se...

Leia ska ju hem till sin bästis efter förskolan och ha sitt fredagsmys där så även det tappar vi idag..Roligt för henne dock att få göra saker utan päronen med hela tiden ;-)

Kanske jag tar mig en omgång på gymmet istället för fredagsmys helt enkelt, nyttigt och kaloriförbrukande ;-)

Nä nu boosta med lite mer kaffe då Dudde behagade kliva upp halv sex idag ..längtar lite smått till tiden då dom hellre vill sova på morgonen än kliva upp okristliga tider...

Mycke Kanske och lite planer,, precis som en planlös fredag ska vara ;-)

Ha en underbar dag i solen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0