36 veckor med LCHF...Det går bra nu..


                                                              Jag är så jävla bra ;-)

Ny vägningsdag
och ja jag fick ju någon dag extra pga det, men det var nog bara bra det då påsken innefattade en hel del kolisar och synderi så att vågen visade såpass mycket minus var en överraskning..

Men nu jäklar är jag taggad till tusen..

66.3 kg ligger jag på nu..Mitt först egna lilla delmål är att ligga på 65 den vägningsveckan då Dudde fylller ett,,dvs om 2 veckor och ja ligger jag i så kan jag fixa det..

Sen är ju mitt stora delmål min utmaning där jag ska ha gått ner 20 kg till midsommar och har nu 6,1 kg kvar av det och det S K A jag bara klara..Finns inget annat :-)

Motivationen är min bäste vän just nu...

Lite siffror nu då :-)

Efter 36 veckor med LCHF har jag då tappat..


-1,4 kg (28,7 kg)

-1cm ( 58 cm mage/buk)

-1cm( 43 cm stuss)

-1cm ( 34 cm lår )



Min sextonde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 13,9 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!!

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-13,9 kg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0