35 veckor med LCHF..Sakta sakta nedåt..

Två veckor nu som jag legat under 1 kg på viktnedgången, men efter lördagens mys med Leia får jag väl va glad att det ens blev ett minus, för efter att alla somnade så svullade jag rejält i chipspåsen..

Så rejält så jag var riktigt kolhydratsbakis igår och ville bara spy. Detta höll i sig hela dagen tills jag hade varit och svettas igenom ett body pump pass( mitt första på 2 år och det gick över förväntan) då mådde jag iaf hyfsat och renade kroppen med en massa vatten igår...

Kommer iallafall att byta vägdag efter denna vecka så nästa vägning blir på fredag nästa vecka och ja jag får ju några extradagar att gå ner denna omgång då och ska försöka kämpa mig till att hamna på siffran 66 vid nästa vägning..Nu lyckades jag iaf hamna under 68 och är nu och spökar på 67, vilket känns underbart..

Snart snart är jag där jag vill vara och trivs med mig själv igen :-)

Anledningen till att jag byter är helt enkelt att jag vill kunna unna mig lite godsaker på helgerna och nu snackar vi inte om att jag ska svulla chips och godis varje helg..nej nej..Helt enkelt såna banala saker som att kunna ta sig några glas vin, öl om jag vill utan att jag ska stressa sönder mig inför vägningen spelar in..Nu dricker jag väl inte heller varje helg, men ja ni förstår..Vägning på en fredag känns bättre helt enkelt inför dom sista kilona som ska kämpas bort inför midsommar..

Nu siffror..

Efter 35 veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,5 kg (27,3 kg)

-0cm ( 57 cm mage/buk)

-1cm( 42 cm stuss)

-1cm ( 33 cm lår )



Min femtonde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 12,5 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!!

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-12,5 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0