Sjukstugan fortsätter..

I lördagskväll var det öronen som spökade hos Leia vilket var som bortblåst på söndagen, natten till måndagen så var det en envis hosta som spökade som var borta på måndagen så tisdag-onsdag vart det förskolan..

Igår då jag hämtade Leia var det som att hämta någon som just klivit ut från tredje ronden ur en boxningsmatch, ena ögat var nästan åt det gråblåa hållet så jag var bara tvungen att fråga ena pedagogen om hon åkt på en smäll???

Inga smällar hade delats ut och hon hade varit pigg som vanligt så vi gick mot affären för att köpa hem en massa frukt för att vitaminboosta henne..Hon har ju finskt blod i sig så även det spelar ju lite in på hennes ibland gråbleka hud, men det såg för hemskt ut igår..

På kvällen så började ögat även vara så det var bara att inse,, ögoninflammation och hemma resten av veckan.. Nu kan hon ju inte få nå fler sjukor på ett tag, ja det ska väl vara magsjuka då, men det får jag innerligt hoppas på att vi slipper ett tag framåt..

Just nu slappar vi i soffan och sen blir det ev, muffinsbak härhemma..Vår ugn suger ju så det kan ju bli en rolig historia..Hatar gasspis!!!

Kommentarer
Postat av: Majda

Hej JUST NU pågår en tävling på min blogg! Man vinner bla, länkning och en SPA produkt gjord av MIG! Klicka här för att anmäla dig!

http://meandmyprince.blogg.se/2010/september/dags-for-en-tavling.html



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

2010-09-09 @ 16:58:20
URL: http://meandmyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0