Höst..



Efter en värmebölja utan dess like i sommar där jag våndats över värmen dagligen och inte njutit ett skit av den så är det verkligen skönt att hösten börjar göra sitt insprång till oss..

Jag ÄLSKAR annars allt som har med sommaren att göra, men då man väger som en kossa och hormoner som flödar så har jag knappt kommit ur sängen utan att vara dyngsur i svett i denna hemska värme vi haft, att man sen inte är så pigg att gå speciellt lättklädd och befinna sig i badkläder på stranden har ju inte gjort det lättare att utstå, men nu är det slut på det och kläderna kan åka på igen, täcket kan åka in i påslakanet och man kan goona ner sig rejält under det och mysa..Ljusen kan tändas, the´t kan åter avnjutas på kvällarna och all energi är inte slut innan lunch längre:-)

Nu blickar vi framåt mot en härlig höst som åtföljs av en förhoppningsvis vit vinter och en underbar vår för att till sommaren 2011 åter få slänga av sig kläderna och njuta av en underbar sommar utan hormoner och en massa överflödskilon:-)

Vi har iallafall njutit av en helt underbar höstdag idag då vi tog oss en sakta långpromenad längs träsket och jag blev även påmind om att det var den 10 idag så Dylan blir ju hela 4 månader..Stora killen som bara njuter av livet vid vår sida och som förgyller våra dagar ♥ (Även om Leia ibland skriker ut i vrede att hon minsann vill ha en lillasyster istället",) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0