Höst



Nu är verkligen hösten här och jag vet inte alls om det är därför min kropp håller på att gå i strejk???..


Jag är ständigt trött, men då det ska till att sova så går det inte vilket resulterar i att jag somnar väldigt sent och är mer död än levande då det behagas kliva upp härhemma för att vi överhuvudtaget ska hinna till förskolan innan lunch typ;-)

Idag tog jag mig i kragen och drog ut på min morgonpromenad efter lämning och utan solen som sällskap så skulle det varit riktigt kyligt, men med vindarna mot ansiktet och solens energi så har jag iaf fått lite gjort idag härhemma och ikväll ska jag iväg och köra ett pass på gymmet, måste få det att bli en vana trots att det bär emot på kvällarna då familjen är samlad..När jag väl är där så är det så förbaskat skönt..

Nä jag skulle nog behöva mig en tripp till ett spa för att återvinna lite krafter för att orka med vintern, men mammapengen gör mig inte rik så jag får väl ta och fixa mig ett spa härhemma helgen då Jarkko ska bort så jag har ngt att roa mig med då barnen sover, usch har redan ångest för HUR jag ska orka en hel helg med barnen själv??

Jaja Leia är ju alltid lättare att ha och göra med då man är ensam och jag får väl planera in en massa aktiviteter så att hon däckar snabbt på kvällarna så jag slipper den biten..Och jag har ju 2 veckor på mig att insamla energi så det ska bara bli mysigt att rå om oss själva, blir som en tjejhelg med ett litet grabbigt bihang för Dylan gör ju inte så mycket väsen av sig utan gillar ju bara läget än sålänge:-)

Nu lite kaffe och slapparhäng...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0