Empty...

F*n idag fick jag totalhaveri på min älskade dator så nu är den lika tom som mitt huvud är på tankar:-(

Alla bilder gick återigen åt skogen och jag ska väl vara glad för att jag har framkallat dom flesta från Dylans första tid samt har några inne på fejjan så att jag har några minnen från min lilla guldgosse..

Hädanefter kommer bilder tömmas en gång i månaden samt dom som jag är mest rädd om läggs ut på fejjan så att jag har någon slags backup ifall detta kommer ske igen, fick mig iaf en lektion i hur man omprogrammerar datan idag av en trevlig grabb på supporten så imorrn ska jag kolla om även min stationära kan komma igång av ngt så enkelt som jag idag lärt mig?? Betvivlar dock det, men ett försök är det värt..

Ja tydligen ska man iaf underhålla datorn på detta sätt 1-2 gånger per år så det är ju bara att hålla efter i framtiden så man slipper såna här otrevliga överraskningar igen..

Men surt som sjutton och tomt tomt tomt är det att inte ha programmen man är van vid samt mina underbara bilder på mina älsklingar <3

Man kanske skulle ta sig i kragen och gå en datakurs för att lära sig att underhålla sin kära ägodel, men till dess så får jag allt bli bättre på att bränna över mina bilder..

Nu ska jag spendera min tid på att fylla datan med program jag inte klarar mig utan så ha en skön kväll/natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0