Efterlängtad...

                       



Idag damp den så Ä N T L I G E N ner i brevlådan och ikväll då barnen somnat så blir det att njuta av att se säsong två på denna underbara serie..Att jag tyvärr råkat se slutet på sista avsnittet av säsong två bekommer mig inte, men nog sjutton ser jag fram emot att säsong tre ska sändas i Sverige..

Lär bli svårt att stänga av dvd´n ikväll efter något avsnitt och säsong ett har jag rundat ett antal gånger och så lär det bli med denna box också till trean dyker upp..

Så grym så brutal och så jävla underbar..Räknar ner till barnen ligger i säng och ljusen tänds med en kopp the i handen och gänget i SAMCRO på tv´n gör oss sällskap..

Tick tack tick tack låt nu nattningen gå snabbt:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

grym serie:-)

2010-09-01 @ 17:25:09
Postat av: Anonym

grym serie

2010-09-01 @ 18:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0