5 veckor med LCHF..Glad:-)

Måndag och med det innebär det väg och mätdag, tyvärr så har jag slarvat bort mina mått så hur mycket jag tappat där har jag ingen koll på så vi får ha kvar samma minus som förra veckan och har nu mätt om mig så till nästa vecka hoppas jag att det minskat lite,,kanske hittar jag även mina gamla mått under veckan??

Iallafall så blev jag mer än glad då jag ställde mig på vågen imorse:-) -1,2 kg!!! Trots att jag varit småsjuk och endast gått lugna promenader 2 dagar förra veckan..

Denna vecka har jag som mål att komma iväg till gymmet iaf 2 dagar, och tyvärr idag så blir det ingen morgonrunda då Leia är hemma från förskolan pga en hemsk hosta som uppkom under natten..Sover fortfarande men hostan verkar borta och feber har hon inte så kanske hon kan gå imorrn??

Men är hur nöjd som helst över min viktnedgång under denna vecka och håller detta i sig så når jag mitt mål till nyår och kan sen finslipa det sista under 2011:-)

Så här har ni mina siffror för denna vecka, även om måtten är desamma som förra veckan..

Efter fem veckor med LCHF har jag då tappat..


- 4,8 kg

- 9 cm mage

- 4 cm stuss

-4 cm lår

Kommentarer
Postat av: Annso

SV: Hejsan! Tack för kommentaren. Jag går inte på shakes utan på Viktväktarna. Jag har försökt dryga ut mina måltider med shakes just för att jag äter så dåligt. Jag hade gärna gått på LCHF, har läst en massa om det, men eftersom jag är strikt vegetarian så är det rätt omöjligt, när kosten består mest av kött. Men jag tror defenitivt man går ner mer med LCHF!

2010-09-06 @ 11:59:24
URL: http://towhatcost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0