Happy Hallowen...


                                         Våran nyinflyttade på balkongen..


Idag blir det vare sig bus eller godis för min del, det blir träning och parkhäng med barnen som avrundas med hockey :-)

Vet att jag inte bloggat ett skit om årets säsong och jag får väl skärpa till mig lite där..Men det går hyfsat bra för mitt käre Timrå..Lite svajande som vanligt och power playet är uselt som det varit säsong efter säsong?? Kanske dags att börja köra hårt på träningen eller?? Verkar som att så fort dom blir en man mer så låser dom sig i sitt spel pga pressen att göra ett mål kanske??

Dom kan spela helt magiskt för att så fort dom får ett power play med sig så tappar dom allt i sitt spel och det blir bara rappakalja av det?? Men säsongen är lång och dom kanske får till det till slut..

Ikväll möter dom Djurgården på hemmaplan och vi hoppas på seger naturligtvis mot 08órna..

Nu blir det gymmet så ha en skön dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0