Gääääsp!!!

Efter en natt med en orolig samt skrikande Dylan pga feber, rossel, hosta och tänder kan jag säga att det känns att man lever..

Att dessutom då jag väl fått han att komma till ro och somna in vid sisådär halv sex imorse beslutar sig Leijsing för att kliva upp och naturligtvis komma in till oss och väcka lillebror, vilket i sin tur betyder att skriket börjar om på nytt...

Gah.. jag är trött och har nu hinkat i mig säkert en kanna kaffe och nu väntar vi på att jag ska få lämna in Leia på förskolan, efter det drar jag en sväng till gymmet då gubben är hemma för att J A G skulle få sova lite, kan säga att det inte är jag som snarkar just nu uppenbarligen då jag sitter här..Men men drar en sväng till gymmet iaf och kör ett pass och samlar lite energi så att jag orkar med dagen, jag kan ändå inte gå och lägga mig då jag ska in på Söder för att äntligen göra min efterkoll hos barnmorskan efter sisådär 5 månader ;-)

Nu lite mer kaffe, gymkläder på, linser i och sen bär det iväg för att bränna fett...


Kommentarer
Postat av: Michan

Åaaa gud vad ja hatar dom där sömnlösa nätterna jag brukar faktiskt må illa om jag inte får sova,nu för tiden är det bättre hemma hos oss men när Leo var mindre grät han halva nätterna av alla möjliga anledninga.

2010-10-06 @ 13:50:12
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0