Första tanden..


                                                    Snart munnen full av små gaddar :-)


Efter en natt med en smågnällig Dylan som inte alls kom till ro pga snuvig näsa och en halv dag med rätt usel sömn för honom så kom jag på då jag märkte att han dregglade lite mer än vanligt att TÄNDER!!! och javisst...

En tand har nu spuckit igenom och likt sin syster så är nummer två inte långt bort så det blir väl som med Leia att dom alltid kommer i par :-)

Gnuggade in tandköttet med lite alvedon, men han har inte alls varit sitt vanliga jag utan har knappt sovit idag och varit allmänt svårflirtad att vara för sig själv idag...Nu kan jag väl inte påstå att det varit jobbigt utan då han är sitt gamla jag så är det V Ä L D I G T lugnt att ha han vid sin sida, det är nästan så man inte skulle märka av han om man nu inte visste att han fanns ;-) Men idag har han varit B A R A lugn för en liten bebis  så jag har väl inte arbetat ihjäl mig med han idag heller, men då man är van vid att han alltid sover vid vissa tider så ruckas ju våra rutiner kraftigt och idag var det tvättstugan som fick stå sitt kast, iaf en maskin hann jag med så lite kläder har vi att gå omkring i till på torsdag ;-)

Eftersom han nu knappt sovit idag så blev det en lite tidigare kväll för han, slaggade in direkt efter gröten halv sex så vi får väl se hur natten blir?? Han var ju så trött stackarn..

Nä nu ska nästa barn till sängs och det är ingen lek om jag säger så..
Säger bara 4 år och en vilja av stål ;-)


Kommentarer
Postat av: Michan

Hej :)

Synd att fettsugning är så dyrt annars skulle jag bara suga bort magen och sen vara klar.

Men nu ska jag träna bort den tror att det är en ca tre kg kanske som måste bor.

Ha en trevlig kväll

2010-10-04 @ 19:42:39
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0