12 veckor med LCHF..

Mät och vägdagen är ju på måndagar men har haft fullt upp härhemma med diverse saker så att blogga har inte tiden räckt till för..

Men iaf så vägde och mätte jag mig i måndags och det var väl inget hallelulja moment precis, men likväl så visar vågen minus liksom måttbandet så man ska ju inte deppa ihop för att det går lite sakatre än vad man själv önskar..

Prövoperioden kommer dock nu dom närmaste 3 veckorna då jag ska hoppa in och jobba så det gäller att vara strikt i kosten då vare sig morgonpromenader och gym under veckorna kommer att hinnas med såsom nu.. Har lagt upp en plan att gymma dock onsdag, lördag och söndag under dessa veckor..Spännande ska det bli att få pröva mitt levnadssätt ute i den vida världen ;-)

Åter till mina nya siffror då..

Efter tolv veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,4 kg (10,4 kg)

-2cm ( 28 cm mage)

-1cm( 16 cm stuss)

-1cm ( 11 cm lår )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0