10 veckor med lchf..efter planen..

10 veckor har nu gått sedan jag tog det här beslutet att skippa allt skit så gott det går och förutom en utekväll med en hel del öl som sen resulterade i fylleätning av chips och ostbågar då jag kom hem och veckans MC donalds fusk så har jag klarat mig alldeles ypperligt utan skitmaten, jag saknar inte alls skräpmat utan vill vi lyxa till att äta ute på ngt snabbhak så väljer jag antingen thaimat om vi råkar befinna oss på ett sånt ställe som kan erbjuda det el, kort och gott en kebabsallad med såserna vid sidan..Så inga problem där inte..

Men iallafall så ligger jag nu efter min plan till delmål ett och med liite tur så kan jag iaf vara nere på startvikt innan jag blev gravid och sen får jag kämpa på med dom sista kilona till beach 2011..

Jag ska I N T E bada i vassen i år ;-)

Nu ligger jag bara 5 kg efter min plan men det känns surt och veckan som kommer blir en prövning då jag nu åker hem till socker och kolhydratnästet hemma hos pappa, men jag kommer vara strikt och käka min egentillagade mat om jag nu inte kan hålla vakt på när pappas tant lagar, hon får ju gärna laga mat till Leia:-)

Sen har jag ju inte tillgång till gymmet på några dagar så idag och imorrn kör jag hårt och sen får jag försöka hinna med både morgon och kvällspromenader..Har ju travbanan jag kan promenera runt som är en bra runda för mina power walks..Det löser sig, får bara inte tappa fokus ;-)

Men men -10 kg närmar sig och med lite hårt arbete i veckan så bara måste jag passera det nästa vecka..

Efter tio veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,7 kg (9,4 kg)

-3cm ( 24 cm mage)

-1cm( 14 cm stuss)

-1cm ( 9 cm lår )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0