Paus..

Igår var min första dag att kliva ur mammabubblan för 3 veckors jobb och det var hur skoj som helst :-)

Är ju i köket och lagar mat och tanken är att jag sen ska vara i barngrupp där det behövs men igår var en väldigt lugn dag så ja sorterade frysen, är ordningsnörd och måste ha saker på sin plats ;-) sen putsade jag ugnen mm innan jag gick ut på gården och läste lite Bamse för några barn...

Är inne och jobbar i ett väldigt mysigt hus med trevliga tjejer så dagen gick förvånansvärt fort och inga större problem att ta sig upp idag heller..

Vet inte men jag känner verkligen att det var detta jag behövde och jag kommer nog mysa extra mycket sen då mammaledigheten startar igen efter denna paus..

Dylan verkade dock inte saknat mig för då jag kom hem och ville gosa så kolla han på mig som ett frågetecken och vände sig mot pappsen med armarna i luften,, så populär och saknad var jag av lilleman ;-)

Nä nu ska jag kila till tåget men ikväll kommer veckans resultat in oxå och det fortsätter neråt tack o lov...

Ha en skön dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0