Kontraster...


                                                                    Höst 2010

                                                               Vinter 2010

Denna vecka förutom idag så har ju jag och Dudde varit ute på våra morronprommisar, vilket inte var helt lätt med vår till vardags smidiga Bugaboo ;-) småhjul och en jävla massa gegg blandat med löv är ingen kombination som tar dig framåt nå vidare snabbt om jag säger så ;-)

Men men skönt var det att kämpa sig fram med isvindar mot sitt ansikte, men som bilderna visar så har det hänt otroligt mycket under dessa veckor jag har jobbat?? Det ena kortet visar ju en strålande höstdag medans det andra visar en gråvit kall vinterdag och ändå är det nästan samma månad som dessa kort tagits.. var typ sista veckan i oktober dessa kort togs och längtan efter sol är stor nu då det var ett tag sen som det kändes att den var framme..

Jag hoppas på strålande soliga och lagom kalla vinterdagar i sundsvall nu under vår vistelse och banne mig om vädergudarna ser till så att det är rena helvetet ute imorrn så att vi inte kan åka, då gråter jag :-(

Jag ska ju få komma hem och parta med min bästa gumma ;-) Och sen alla andra som ska dit som jag inte sett på 10 år minst,, jag vill hem förstår ni det?? Inge snöstorm imorrn tack...

Just nu njuter jag i min ensamhet då hela familjen däckade in tidigt..Har ett doftljus som sprider sin lätta doft och jag ska väl ta och fundera över vad jag ska se,,blir nog några avsnitt av vampire diares, ligger lite efter så jag kan ta igen det nu då ingen störs över att jag ser det :-)

En skön avslappnad kväll helt enkelt ;-)

Kommentarer
Postat av: Michan

Jag älskar vampire diaries men jag har tjuvtittat på alla avsnitt på nätet :)

Kram

2010-11-24 @ 20:55:27
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: Lindsey

jättefina bilder i headern :)

2010-11-24 @ 23:52:20
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0