17 veckor med LCHF.. Syndens vecka.

Denna vecka avslutades med en rejäl synd inom LCHF och en storslagen kolhydratsfrossa, så några större siffror var inte att vänta ;-)

Var ju ut i lördags och tanken var att jag enbart skulle hålla mig till rödvin, men redan innan vi nått krogen var jag spyless på rödvin så det slutade med jäger redbull drinkar för resten av kvällen :-)

På söndagen vankades det kalops hos pappsen och just där och då så gav jag upp för just den dagen.. Jag tog potatis till kalopsen och när jag ändå var igång så mumsade jag i mig tunnbrödmackor oxå och kvällen avslutades med en parisare med bröd :-) Bakishungrig el??

Ja ja hade inte tänkt väga mig denna vecka, men tyckte det var bra att ha lite koll så imorse tog jag modet till mig..

Vågen visade minus 200 gram, inga större sifrror, men ändå minus och måtten visade oxå minus så jag får väl vara nöjd över det efter en sån synd denna helg varit för mig:-)

Efter sjutton veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,2 kg (-12,9 kg)

-2cm ( 40 cm mage/buk)

-1cm( 23 cm stuss)

-1cm ( 19 cm lår )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0