15 veckor med LCHF.. Surt som fan..

Denna dag kunde fan ha hoppats över då jag ställde mig på vågen och den pekade uppåt 300 gram sen förra veckan :-( Ställde mig om och om igen, men var bara att inse skiten..

Denna vecka har jag gått upp 300 gram och om det är konsekvenser av mensen?? Att jag pimplade i mig en flaska vi i fredags?? El, att jag nu börjat käka Ppiller igen vete sjutton.. Life sucks just nu :-(

Sen kommer vi till lite roligare siffror då, men då jag är en som stirrar mig blind på vågen och skiter ganska hårt i måttbanden så känns det inte lika skoj att jag minskat överallt denna vecka, men inte på vågen??

Blir en veckas till jobb sen ska morgonpromenixarna åter införas samt måste gymmet bli till vardags igen..

Fick även en fråga om  att lägga in vad jag äter under en vecka och jag räknar ju allt på matdagboken så visst kan jag lägga in vad jag stoppar i mig under en dag, men denna vecka får ni ha överseende att det blir kanske lite mycket ägg och bacon :-)

Veckans siffror då :-(

Efter femton veckor med LCHF har jag då tappat..


+0,3 kg (-11,9 kg)

-3cm ( 36 cm mage/buk)

-1cm( 20 cm stuss)

-2cm ( 16 cm lår )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0