Så gick då vattnet:-)

BF+10 är vi idag inne i , men nu börjar det dock hända grejer:-)

Igår efter jag haft ett mindre utbrott på Jarkko i telefonen så hörde jag ett knäpp i magen och i samma veva så kände jag hur det forsade ner längs benen..

Hamnade som i chock då detta inte alls var något jag hade räknat med, var ju inställd på att åka in imorgon på en överburenhetskontroll då jag inte haft några känningar alls under helgen som skulle tendera till någon förlossning på G..

Iallafall så ringde vi in till SÖS och dom bad oss komma in för en koll iallafall..

Jarmo och Lizette hämtade upp oss och fick stanna kvar i väntan på domen om vi skulle få stanna eller inte??

Men inga större värkar så efter ca en timme på SÖS styrde vi mot Tullinge för övernattning och nu sitter jag hemma och inväntar att värkarna ska komma igång på allvar..

Har sedan imorse haft regelbundna lite kraftigare *förvärkar* med 5 minuters mellanrum så kanske detta kan starta av sig själv, annars ska vi ringa in imorrn för en tid till igångsättning så snart alldeles snart får vi träffa denna lilla bråkstake vi har i magen:-)

Lite småroligt iallafall att den som var lugnast av oss tre härhemma var Leia som tyckte det var lite roligt att mamma *kissade* på sig i köket och sen bad om hennes gamla blöjor:-)

Jag vet ju att detta kommer komma upp på tapeten ett bra tag härhemma och eventuellt även på hennes förskola, men det får man ta i såna här situationer;-)

Nu ska jag ta mig en härlig dusch och sen försöka vila lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0