I väntan på bebis...

Så var vi nu på BF+6 och det är ju rätt uppenbart att det inte bara är vi härhemma som är otåliga efter vår nya medlem i familjen..

Telefonerna går varm och jag kan nu meddela att det första jag kommer göra då något händer som får oss att åka in på BB är att till er som står oss närmast så får ni såklart ett sms el, samtal.. Till er andra så kommer jag att uppdatera min status på FB och om tid finns så kommer det även ett inlägg här.. Laptopen kommer att följa med oss för tidsfördriv så ni kommer med andra ord inte att missa om jag befinner mig på förlossningen:-)

Men nu tänkte jag ta oss till en tillbakablick till augusti 2006 och till det mest underbara som hänt oss, att vi dessutom ska genomgå detta mirakel ännu en gång får mig nästan till att börja och gråta då jag ser hur underbart vacker Leia är♥

Hur ska någon kunna slå denna vackra bebis som kom till oss den 30 augusti 2006???

Någon timme innan OP och jag har precis fått droppstången då mitt humör var nere på noll pga hunger:-)




Vårt första möte med vår lilla krabat♥



Uppe på vårt rum med en trött Leia..



Leia 2 dagar och sitt första möte med Gaston..



Hur Vacker är hon inte vår lilla docka??♥♥




Man kan ju inte annat göra än längta ännu mer efter bebis då man tittar på dessa underbara bilder..

Men men valrossen lever vidare härhemma i sitt gravida liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0