BF+2..

Och jag är spyless nu...

Har igentligen inget alls att skriva om, var en trevlig och lugn Valborg som spenderades hos Jarkko´s tränare i Bromma, blev alkoholfri öl och en blöt kväll vid brasan..

Leia var väl den som var lyckligast då vi åkte hem (och trött för den delen) hon fick sig en sparkcykel av Timo och hon har  ju tjatat om en sen ja några månader tillbaks så nu far hon runt i lägenheten och tackar Timo för hur snäll han är:-)

Just nu har dom flytt fältet för en morgonpromenad runt träsket och snälla familjen ansåg att det var bäst att jag var kvar hemma och ta tag i disken så att det blir fint som Leia så snällt sa, att själva anledningen igentligen är att dom tycker jag bara är ett segt bihang som sänker deras fart, det var dom tyst om, men mammsen vet sanningen:-)

Men men har nu börjat luska i hur en igångsättning tar vid och jag vill verkligen inte genomgå en sådan, tror att det kommer resultera i snitt för mig då och jag vill ju så gärna undvika snitt denna gång, så jag vet inte hur mycket jag ska läsa på om detta då det bara får mig att oroa mig ännu mer:-(

Får se om jag ringer in till förlossningen på måndag och rådgör angående min smärta i underlivet?? Kanske dom iallafall vill att jag kommer in och tittar hur det ser ut därnere om jag är mogen överhuvudtaget och kanske tom  är lite öppen så att man får en liten ljusning i detta:-)

Jag vill ha bebis nu!!!

Nu ta tag i disken så att det blir fint innan familjen är tbax:-)

Kommentarer
Postat av: Rora

Jag vill också ha en bebis :(



Följa varandra på bloglovin'? :)

2010-05-01 @ 14:17:19
URL: http://rora.se
Postat av: soffie

Tack! allt gick jättefort och bra med förlossningen så de va tur !

hoppas att det är din tur närsomhelst nu, så du slipper vänta mer på ditt underverk!

2010-05-03 @ 08:34:27
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0