Sjuka förlossningsdrömmar..

Nog för att jag haft en hel del mysko drömmar under denna graviditet, men dom har inte direkt handlat vare sig om bebis eller den kommande förlossningen, men igår natt så kom den första..

Var så skumt, men iallafall så handlade den om att vi kom in på förlossningen, där vi inte behövde vara inne så länge och jag var i ett rum och Jarkko i ett andra och nu kommer det sjuka:-)

När jag kommer in till Jarkko så visar det sig att han håller i vår lilla bebis och att även denna förlossning slutade med snitt, dock inte på min mage, men på något vis så hade dom iallafall fått ut vår lilla krabat:-)???

Jag blev helt rabiat och brydde mig inte alls om den söta lilla bebisen som nyss kommit utan jagade runt i hela sjukhuset efter alla dom som hade på något vis ett samband med mitt sk, snitt då jag återigen kände mig grundlurad på förlossningen:-) Barnet kunde jag inte alls knyta mig an till och det var lite skrämmande, men nu vaknade jag också innan hela drömmen var slut så förhoppningsvis så tog jag mig till den lille:-)

Var helt sjukt i drömmen och det är ju så svårt att återberätta, men nu är jag inställd på att det kommer och sluta med snitt och att det är en tjej som i drömmen:-)

Ja vad ska man säga??

Drömtydning ngn??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0