Min blivande kompis..

Idag var jag återigen tillbaka hos sjukgymnasten för att testa TENS och nu la vi enbart baktill, men gisses vad skönt det var att känna dessa strålar som tog bort fokusen på den eviga smärtan..

Visst den kommer inte hjälpa mig att bli smärtfri helt, men bara att få kunna ligga ner och släppa alla tankar på att ha ont, att bara kunna ligga och njuta några gånger per dag skulle ge mig så mycket mer energi i vardagen så genast bestämde jag mig för att det är en sådan här manick jag ska skaffa hem..

Nu visade det sig även att min sjukgymnast hade fått ett tips om att Clas Ohlsson säljer en egen TENS maskin för ca 500 lappen och eftersom det ligger på 500 kr att hyra hem den en månad så tyckte jag det lät som ett överkomligt pris att  köpa hem den och kunna använda den även efter graviditeten..

Nu är det ju inte exakt samma maskin som man kan hyra av dom etablerade, har ju inte samma finesser för gravida och den funkar inte under själva förlossnngen, men för hemmabruk är den nog prisvärd så jag kommer slå till på denna så fort jag kommer åt Classe:-)


Sen kommer denna och jag vara bundisar för ett tag framöver:-)







Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det fungerar så du får vila lite :) Sova en liten lur är klart underskattat! Trevlig helg

2010-03-13 @ 05:55:26
URL: http://emmaochco.se
Postat av: Simone

Vi (jag bör det ju stå men sambon snor alltid 4 elektroder av åtta:P) använder den från claesohlson och den funkar prima för oss =)

2010-03-13 @ 20:18:30
URL: http://kommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0