sommarlov...

Japp... Nu är det sommarlov för hela familjen, pappsen har gått på föräldraledigt, jag på semester och dottern på ett helt underbart 5 veckorslov.. Dylan han hänger bara med i dessa tider , men förhoppningsvis blir dessa veckor underbara..

Tråkigt nog tappar min underbara dotter sin favvopedagog som drar sig vidare och jag trodde väl att hon iallafall skulle bli en kollega till mig, men icke:-( Tråkigt för mig men desto mer för min enhet som tappade en oerhört duktig pedagog där..Men hon vet väl vad som passar henne bäst..

Dock gav hon mig så underbara lovvord att hon tyckt det varit så roligt att ha oss som föräldrar och sånt värmer i hjärtat.. Kommer sakna henne och hennes kompetens oerhördt..

Annars så har vi just nu en överlycklig tjej och för den delen en mamma som vet att på måndag lämnar vi stan för en 5 veckors lång semester och jag tror att vi alla behöver komma bort från stan.

Vi ska njuta av att inte ha några större destinationer men roligt kommer det bli och med sannolikhert så kommer det bloggas mer då  jag får ännu mer tid vid datorn...

Vad hittas på hoss er då????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0