Ofrivillligt väckt!!

Hade precis fått Dylan att slagga in efter tidiga morgonmålet då det var dags för nästa unge att hålla låda kl:5.00 med en ljudnivå som inte ens med stängda dörrar går att undvika att höra..

Vi har ju just nu delat upp oss så att jag och Dylan sover i ett rum och Leia med Jarkko slaggar i hennes rum, enbart för att dom två inte ska bli väckt under nattmål och blöjbyten..Skötbordet är som sagt inte populärt;-)

Låg kvar i sängen enbart för att irritera mig på hur Jarkko smäller i skåp och bland disk(tror inte ens han försöker vara liite tyst då det kommer till det???)..

Gav iaf upp till slut och tog med mig Dylan till soffan och nu sitter jag här med en sovandes Dylan i knä, Jarkko har slaggat in igen och Leia sitter tyst som en mus framför Dora,, ja lugnet är återställt, men jag kan tyvärr inte somna in igen då Leia ska lämnas till förskolan och jag ska roa mig med tvättstugan idag så min dagsvila går oxå bort tyvärr..

Det positiva är väl att jag kanske för en gång skull är så trött ikväll så jag somnar in med lillkillen ikväll så jag får lite sömn innan nattmålet drar igång:-)

Nu blir det kaffefyllning i en trött kropp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0