Buzzadorer sökes..

Jag är själv en Buzzador och just nu söker dom speciellt Buzzadorer i åldern 15-16 år, men självklart kan även ni i andra åldrar anmäla ert intresse för att bli en Buzzador..

Så vad gör man då??

Man blir helt enkelt inbjuden till speciella kampanjer som kan vara allt från kaffe till tandkräm och där det går ut på att pröva varan för att sen göra ditt utlåtande om produkten.. Du ska även försöka sprida intresse för produkten i form av smakprover till folk i din omgivning.. Du får sen poäng för varje kampanj du är med i och på den vägen är det..

Tycker verkligen om ni nu inte redan är en Buzzador att ni absolut ska ta chansen..Jag har fått provat en hel del under min tid som Buzzador och just nu är jag med i en kampanj om Lovefilm..

Så om ni är intresserade så klicka in er på länken nedan och registrera er..

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0