Vabbar..

Idag blev det så att jag fick vara hemma med Leia då hon hostat hela natten, vilket gjort att varken hon eller jag sovit särskilt bra, har jag inte vaknat av att hon gråtit och hostat så har jag själv hostat mig till vakenhet så idag klockan ett ska vi ner till vårdcentralen för att kolla upp denna jäkla hosta som jag nu gått med i nästan en vecka nu och smittat Leia med..

Varenda unge på jobbet har ju hostat på mig med sina baciller så konstigt vore det väl om inte jag hade fått något att släpa hem, men nu kanske vi iallafall kan få något som lindrar den nattetid så vi får sova..

Eftersom natten sett ut som den gjort så låg vi och drog oss till efter tio idag och det var så skönt ska ni veta att få bara stressa av bredvid världens sötaste Leia

Ska även ta och boka in mig hos läkaren på MVC då jag nu fått nog av att ha så förbaskat ont vare sig i fogarna eller ryggen, dom får nu ge mig några alternativ att lindra på smärtan för när man varken kan sitta, ligga eller gå utan att det känns längs hela ryggraden då har tom min smärtgräns gått överstyr..

Tänkte kanske be om att få hyra hem en TENS apparat samt kanske få ett par kryckor för att avlasta då jag går längre sträcker såsom till jobbet och hem samt att använda under helgerna då dom inte är i vägen för en massa ungar:-) Vi får se om och när jag får en tid först..

Nu ska jag småplocka lite härhemma medans Leia ligger och myser med en film, har igentligen bara lust att krypa ner med henne, men lite nytta får man se till att göra först:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0