Livet i Blackeberg..

Rullar på om än ganska segt just denna vecka:-)

Lägenheten är inte direkt iordning och kommer inte att bli det förrän målarna har varit här och tapeserat i stort sett hela lyan så vi lever med kartonger omkring oss då det är rätt onödigt att börja sätta upp saker på väggarna:-)

Soffan har inte heller hamnat hos oss då IKEA har förseningar i sin tygleverans men vi håller tummarna för att den kommer i helgen..

Förskola åt Leia har vi inte heller fått och det ser rätt mörkt ut fram tillls vi har vår garantimånad då dom ska ge oss pats så hon är hemma med Farbror Dustin just nu och det har gått bra denna vecka, får se hur det ser ut om sisådär två veckor;-) Har ju ringt runt till dagmammor häromkring men dom har fullt upp redan så där var det lika kört..Jaja allt löser sig någon gång:-)

Hur har jag mått då??

Städflyttningen tog verkligen knäcken på mig och jag eller rättare sagt min kropp har inte hämtat sig än:-( Min vecka har gått ut på att ta mig till jobbet, bita ihop och känna mig mest ganska lat då jag mest bara sitter på en pall som jag far runt på då det är det smidigaste sättet för mig och min foglossning att ta sig snabbt till barnen:-) Ska prata med Barnmorskan på onsdag om att testa någon form av akupunktur för just nu känns det bara outhärdligt på kvällarna då jag knappt kan röra mig utan smärta:-(

Sen har jag haft lite mammalyx i form av nya naglar i onsdags och jag blev grymt nöjd som vanligt och hade två underbara tjejer om tog tag i att förvandla mina korvfingrar till lite mer kvinnliga så att säga:-) Bild kommer då jag funnit min kamerasladd i någon låda:-)

Jag vann ju dom hos underbara Karin och faktiskt denna gång fick jag mig en sneakpeak av denna härliga kvinna:-) Och äran att få en kram tom:-)




Nu ska jag mysa lite med Leia och snart blir det Taco på menyn, vår fredagstradition hänger fortfarande med:-)


Kommentarer
Postat av: Karin

naaaaw....det var SÅ myyys att få träffa dig live...PÖSS!!!!

2010-01-15 @ 23:15:37
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund i bloggen fråga något

pussokram ellen

http://absolutfiinast.blogg.se

2010-01-19 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0