Helgens test.

Har nu testat dessa piller som läkaren skrev ut till mig och något nämnvärt hjälpte dom ju inte mot smärtan. Tog dock bara en tablett då jag först vill se hur dom funkar mot mig mentalt och av dåsigheten att dömma så är två tabletter åt gången under dagtid helt uteslutet..

Jag måste ju för bövelen kunna sitta upp utan att känna att jag ska falla ihop, men får väl ta ett kvällstest med två tabletter för att se om den tar bort smärtan så att jag kan sova någorlunda iallafall, men att kunna ta uppemot åtta!! tabletter per dag det existerar inte.. Får enbart inta dessa tabletter då jag ska sova helt enkelt..

Annars så har sjukgymnasten nu hört av sig, men jag som är världens sämsta på att höra min telefon och dessutom så har jag den sällan i min närhet så missade samtal blir oftast missade i närmare ett dygn, så jag missade helt enkelt henne i fredags så jag får ringa upp henne på tisdag då hon är tillbaka för att få en tid snabbt..

Blev en jäkla massa *missade* i den där meningen:-)

Annars lever kroppen som vanligt det vill säga stor och otymplig kryddad med en dos smärta..

Thats me in week
28 (27+2).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0