Sammandragningar och foglossning..

Thats my life för tillfället..

Har haft en eländig vecka med gräslig foglossning och all den här jäkla snömodden ute på gatorna har inte hjälpt mig precis, känns som att man tar ett steg fram och tre bakåt så mina korta små promenader till tunnelbanann tar en evighet numera..

Sen har jag haft rätt mycket sammandragningar på det och jag vet inte om det är stressen i mig som gör det för jag behöver inte vara så aktiv utan att dom dyker upp, har ju en hel del att tänka på i nuläget..

Börjar komma ifatt mig att jag faktiskt ska ha barn inom en snar tid och förlossningen börjar göra mig nojjig nu, vet ju dock att detta är något som ska tas upp på mitt nästa besök hos BM då jag känner mig lite kluven inför allt denna gången, laddade ju som en tok då jag väntade Leia med allt från sannolikheten att skita ner mig inför Jarkko, till att öronproppar skulle inhandlas till han och allt blev bara platt fall då vi fick reda på att hon låg i säte och vändningsförsöket misslyckades och det hela slutade i snitt..

Kände mig rätt grundlurad på allt och inför denna så har jag inte målat upp något alls utan vill bara att dom verkligen har koll på hur den ligger denna gång..Var ju rätt stressande att allt upptäcktes så nära inpå förra gången och nog poppade tanken upp då ifall förlossningen skulle ha startat innan mitt snitt var planerat..

Nog om det..

Är nu i v 29 (28+1) och inte ett klädesplagg inhandlat till krabaten så idag planerar jag att åka ut och shoppa in lite basplagg så vi klarar oss dom första dagarna iallafall, sen ska Leia få sig en ny snygg våroutfit och ev, en ny bilstol sen ska mammsen få sig ett par mammabyxor och någon tröja kanske:-) Vad pappsen får vet jag inte, han fick ju sig en curlstång förra helgen så han kanske är nöjd:-)

Nu lite mys med frulle:-)

Ha en skön lördag!!

Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Du fixar det gumman :-)

Jobbigt med foggisar är det, man blir liksom fången i sin egen kropp!

Snart över

kram

2010-02-07 @ 12:14:24
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0