Så trött..

Fredag och just nu halvligger jag i soffan och slötittar på någon rulle medans Leia ligger i sitt rum och kollar på Pippi i vanlig ordning:-)

Pappsen har idag varit hemma med henne och haft en heldag på Leklandet i Bromma så även hon är rätt seg efter det äventyret.

Här i sthlm varnas det om snöyra under helgen så vår grillning i Judarn imorrn får vi allt skjuta på:-( Hade sett framemot en blå himmel, sol och några minusgrader så man verkligen kunde få njuta av en heldagsutflykt, men icke!!

Jarkko gick precis ner till thaimassagen i vårt hus för en fotmassage och jag funderar starkt på att ta en powernap så att jag orkar vara vaken under hockeyn ikväll, inte världens roligaste motstånd, men men Tre kronor är ju alltid Tre kronor:-)

Dagens suraste upptäckt är dock att jag insåg att hockeydrabbningen mellan Tre kronor och Finland ligger på måndagmorron och inte onsdag som jag på något konstigt vis fått för mig:-( Jäkligt surt då jag har halv sju öppning då, men det får helt enkelt bli radiosporten och lite tur är det att jag har egentid på måndagmornar så då kan jag sitta och jobba medans jag lyssnar:-)

Nä nu ska jag krypa under filten och slappa medans Leia håller sig solo i rummet:-)

Ha det sålänge!!

Kommentarer
Postat av: D

Sv: Jag använde 2 olika, först avfärgade jag med Garnier Nutrisse (deras ljusaste) och sen använde jag Swarzkorpf blekning efter det :) Blev riktigt ljust och det slet inte särskillt mycket på håret :) Tycker det känns precis likadant som innan :)

2010-02-19 @ 18:02:06
URL: http://deluzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0