Renovering pågår..

Härhemma lever vi just nu väldigt compact living då vi alla trängs i vårat sovrum tillsammans med en hel del grejer i rummet, så bland allt bråte som ligger längs väggarna sitter jag nu i sängen bredvid en sovande Leia och slötittar på hockey:-)

Leia´s rum har dom iallafall tapetserat klart idag så det står på tork ikväll och imorrn ser det ut som dom kommer hinna med vardagsrummet och sen så är det bara hallen och passagen kvar tills vi på riktigt kan få boa in oss i vårt eget lilla hem..Jag längtar så tills vi är klar med allt och målet är ju innan krabat behagar komma, men med en månads ledighet innan så ska jag nog hinna med att både boa in oss och ankomsten för krabat♥

Annars så har dagen varit som dom flesta veckodagar, jobb och Leia får även denna vecka göra mig sällskap då Dustin inte kommer förrän imorrn kväll och sen är frågan om det ens går att befinna sig härhemma under tiden renoveringen pågår då det far en hel del spackeldamm och dylikt så jag får väl räkna med att ha med henne några dagar..

Är ju snart inskolning och vi alla längtar till dess, dock längtar nog Leia mest då hon inte gör något annat än pratar om att hon ska bli en humla

Nä nu ska jag ta och kravla mig ur detta bo för nu tränger urinblåsan på lite för mycket;-)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Va skönt att det verkar gå hyffsat fort iaf!

Lowe är oxå en Humla! =)

2010-02-08 @ 20:19:50
Postat av: Johanna

Jaaa, det är drygt att vänta på om man får HP eller inte.. Tydligen har dem 4 veckors handläggningstid, sedan måste dem ge ett besked. Så jag får vänta till slutet på denna månaden innan jag får reda på om dem beviljar min HP. Håller tummarna för dig också att du får svar snart!



Hur går det annars med magen? :)



Ha det bra!

2010-02-10 @ 15:19:39
URL: http://johannainlife.blogg.se/
Postat av: E.M's Liv och Foto

hoppas det blir bra :)

kram E.M

2010-02-11 @ 19:13:49
URL: http://emslivochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0