På Hemmaplan..

Idag var vi ute på en bilutflykt som slutade ute i Haninge och nog kände man sig återigen som hemma där:-)

Var nämligen så att jag skulle till en babyproffsbutik för att inhandla en ny bilstol till Leia samt en Rustabutik för att shoppa hem mattor och en dammsugare till mig så slog jag ihop allt och bestämde mig för att åka tvärs över stan till Länna, sen att jag även övertalade Jarkko om ett besök på min absoluta favorit bland mataffärer, nämligen Ica maxi gjorde mig ju alldeles salig inombords:-)

Äntligen fick jag komma HEM igen, jag har sen vi flyttat hit till västerort gett både coop, citygross samt maxi i solna en chans men ingen är i närheten ica maxi i Haninge och sen blev ju även Leia salig att få komma till sitt älskade lekland och inte någon liten lekhörna som i Solna..

Bara plus och en lycklig familj ger oss en stark funderare på att slösa lite soppa på att åka dit hädanefter, sen att det är bra för mina nerver då jag bara går omkring och muttrar i dom andra affärerna om hur trångt det är, oplanerat mm, ger ju oxå en stor fördel till att åka dit..

Nä Ica maxi Haninge är Stockholms bästa mataffär enligt mig helt klart:-)

Blev iaf en ny bilstol till Leia, en dammsugare och två mattor till hall och passagen så imorrn ska det storstädas med min mya leksak:-)




                                                             Framåtvänd bilstol till stora damen:-)



Påslös dammsugare :-)




Två såna här mattor till hall och passagen.



Nu ska jag mysa med Leia, godis, bubbelvatten och en massa tända ljus till schlagern, gubben är med polare på sk, herrmiddag så vi har en renodlad tjejkväll härhemma vilket ska bli riktigt mysigt♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

bra grejer ni fick hem med er :)

2010-02-27 @ 21:51:24
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0