Nagelfix:-)

Idag är det dags för lite mammalyx hos Karin i Solna och det behövs verkligen då utväxten ser förskräcklig ut:-)

Ska bli skönt att få klippa ner dom och återigen få fräscha naglar, funderar dock på viken färg jag ska förgylla mina nageltippar med idag?? Kanske det blir en klassisk vit helt enkelt??

Annars så är det hemmet som kommer ta upp större delen av helgen och planen är/var att vi skulle ta oss till IKEA idag för att shoppa in lite gardiner, hyllor, lampor, blommor mm, men vi får se om jag verkligen orkar det idag?? Annars så får vi sätta upp det som finns tillgängligt sålänge till Leia´s rum så vi har ett rum klart innnan helgen är slut..

Men nog skulle det va skönt att även vardagsrummet och hallen kunde ta och bli klar oxå, men när orken tryter och smärtan tar över kroppen så har man inga större val än att försöka vila sig och lyssna på kroppen..

Nu blir det en dusch och lite duplobygge med Leia innan jag styr mig själv mot Solna:-)

Ha en skön dag i snöyran:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0