♥Love Love Love♥

Finns bara en sak att säga om gårdagens nya serie och det är I Love It♥

Jag må vara över tretti men när det kommer till vampyrromantik så smälter jag som en liten fjortis och ikväll ska jag återblicka gårdagen genom att se om dessa två avsnitt som gick igår..

Hoppas nu bara att denna serie håller samma mått även i fortsättningen och ikväll ska den introduceras till Jarkko också som sov bort gårdagens premiär, är tur att även han är likasinnad i denna vampyrromantik så jag har någon att dela den med;-)

Nä om ni inte såg den igår så klicka er in på Tv 6 play och kolla in den redan ikväll..




                         Faller den er i smaken eller är det bara en massa vampyrdravel för er??





Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Ja jag är helt såld... sett till 14 jag och vill bara se mer å mer vill inte att det ska ta slut...

mmm drömmer mig bort och vill bara drukna in i serien!!

2010-02-12 @ 21:19:35
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: SaraDee

Ang vampyrerna, tycker de är så häftigt och jag blir störtförälskad i varje vampyrfilm... Älskar verkligen vampyrer, tyvärr är inte min karl lika intresserad ;P

2010-02-14 @ 20:30:03
URL: http://saradee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0