Inskolning..

Go morron därute..

Har nu 2 dagars semester för att skola in Leia som äntligen efter nästan 2 månader utan har fått plats på en förskola härute i Blackeberg:-)

Hon har tjatat och längtat nu varje dag så förhoppningsvis löper detta på utan några som helst problem, blir dock bara en kort stund idag så efter ska vi väl födriva tiden med något mysigt mamma/dottergöra, får se helt enkelt hur mycket ork min kropp har?? foglossningen har tyvärr bara blivit värre:-(

Nä nu ska jag hoppa in i duschen innan Leia ska väckas så ha nu en skön dag och som det har låtit utanför mitt fönster idag så verkar ju iallafall tunnelbanan gå igen:-) Ett stort plus för dagen enligt mig:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0