I´m Growing..

Var ju ett tag sen jag la in några magbilder och för något inlägg sen så varnade jag ju om något stort och äckligt som kunde dyka upp här i bloggen:-)

Finns en sak som jag verkligen har fobi för och det är navlar i alla former, jag klarar inte av att varken se, känna eller se någon pilla sig själv i naveln och detta har många i min närhet väldigt roligt åt, tom Leia går runt och pillar sig själv för att reta gallfeber på mig så ni kan tänka er in i min situation nu då min navel börjat växa sig utåt!!!

Jag klarar knappt av att se ner på min mage nuförtiden, för det ser så groteskt ut och det oavsett om jag har en tröja på mig..

                                                                       Magen v. 26.



Magen v.28.



Närbild på naveln..


Nä usch, jag avskyr verkligen hur min mage har formats sig i denna graviditet pga naveln och nu får tiden gärna rusa iväg för hela min kropp har enorma vätskeansamlingar just nu och det är på gränsen för min fotlänk nu, spräckte en länk medans jag väntade Leia och lär väl göra det den här gången också om jag inte förmår mig att plocka av den vill säga;-)

Annars verkar minimonstret växa och leva livet som den skall och idag v.28(27+3) har vågen kraschat upp till 18 kg plus och jag förväntar mig ganska klart att spräcka 30 kg gränsen även denna gången också..

H*n boxas och sparkas på för fullt och i helgen har jag haft en hel del sammandragningar så jag har verkligen fått stanna upp för att ta det lugnt lite då och då..Har även kommit in i en riktigt kissperiod där jag ständigt är kissnödig, hinner knappt ta på mig byxorna och tvätta händerna förrän jag vill sätta mig igen..

Imorrn ska det ringas till sjukgymnasten och i slutet av veckan ska jag kontakta FK för att se hur det går med min HP ansökan, kommer bli totalt knäckt om dom nekar mig HP..

Nä nu är det dags för toabesök nummer 112 för dagen så ha det gott sålänge!!

 

 


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

åå herre min ge vilken go mage!!!

Den är inte att leka med gumman!!

Hoppas du mår bra?

Kramis

2010-02-03 @ 09:33:04
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0