Hatar denna smärta..

Nu är det verkligen på gränsen till att jag kastar in handduken pga denna smärta som foglossningen ger mig:-(

Jag har ont dygnet runt oavsett vad jag gör, om jag tar det lugnt, ligger, sitter.. Allt gör detsamma, smärtan sitter som ett bälte runt hela bäckenet samt över blygdbenen och mina nätter är som en stor jävla ångest inför varje vändning jag måste utföra typ var 20 minut:-(

Igår knaprade jag i mig en bunt av dom där pillrena jag fick av läkaren sist, men inte hjälpte det ett skit, jag blev bara lite sömnigare och torr i halsen, men smärtan den satt kvar ändå..

Att sen FK strular med min HP ansökan nu såhär i sista stund får mig ju inte att må bättre då jag verkligen hade räknat med att bara behöva stå ut i 2 veckor till på jobbet, är på gränsen att inte stå ut, men det hade känts så skönt att veta att om 2 veckor så kan jag gå och jag behöver inte oroa mig för hur pengarna ska trilla in.

Men nu är det som det är och jag ringde upp FK igår och bad personen ifråga att skriva ett meddelande till dom som handlägger om HP att dom får ringa upp mig igen då hon som ringde var så luddig om vad hon igentligen ville få ut av att jag skulle gå till min läkare igen?? Hon ville ena stunden att jag skulle ha ett utlåtande från min läkare, men sen i andra så var hon inte direkt intresserad att få in något från vare sig läkaren eller min sjukgymnast??

Jaja nu har jag fått en akuttid på måndag hos min MVC så vi får se vad som händer, min sjukgymnast ska även hon höra av sig så jag får boka in mig på akupunktur och se vad den kan göra för min kropp..

Jag börjar ju tro att jag kommer sluta i rullstol innan denna graviditet är över:-)

Som om det inte vore nog så har jag dom senaste dagarna varit så svullen, jag har ju varit det rätt länge, men nu har det varit mer och jag har ju från och till huvudvärk och är grymt  törstig hela tiden så nu nojjar jag mig även för havandesakpsförgiftning så även det ska vi kolla på måndag..

Nä fy sjutton vad trött jag är på denna graviditet och jag har hela 8 veckor kvar:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0