Efter en stressig dag..

Är det förbaskat skoj att klicka in sig här och se att jag vann den där fina tavlan inne hos Katta :-) Den ska få en hedersplats härhemma då den kommer ;-)

Fullt upp har annars denna dag varit och ofta förvånas jag över min optimism med att hinna med allt :-)

Började dagen med att lämna Leijsing för att sen lägga in två maskiner tvätt samt städa härhemma, inte så skoj att komma hem till ett ostädat hem efter nyår..Planen var sen att jag skulle in till stan för att söka klappar till gubben, men då klockan närmade sig halv tolv och Dylan fortfarande slaggade så insåg jag att min plan var spräckt återigen ;-)

Blev en tur till Vällingby för att ha fokus på att hitta något till Leia´s pedagoger vilket fick bli en varsin godiskorg från marknaden och Leia är upp över öronen för att H O N ska få ge sina fröknar det :-)

Hittade även en klapp till Jarkko samt 4 goda korvar som jag ser fram emot att få smaska på :-)

Nu har jag tränat, packat, nattat barn och tagit disken så nu ska det bara packas in i bilen imorrn innan vi åker på ännu en uppföljningBromma barnmottagning för Dylan och sen hämta Leijsing för att styra oss mot norr.. Om nu inte vädergudarna vill något annat vill säga??

Hoppas verkligen vädret är bra hela vägen och att det inte finns några större stopp längs vägen,, sist vi var upp och på hemväg så var det en hel del olyckor vägen mot norr, vilket skapade en jäkla massa köer..

Nä nu ska jag packa ihop alla räkningar som tyvärr måste göra oss sällskap samt betalas även fast det är jul tyvärr..

Ps: Dagens vägning är uppskjuten till imorrn,,håll tummarna för att jag passerar lite magiska gränser ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0