20 veckor med LCHF..Sista vägningen för året..



*Jag gjorde det, I did it, Jag gjorde det igen....*
Trallar som Dora härhemma i soffan ;-)

Men fasen så skönt att få avsluta årets sista vägning med att spräcka lite siffror..

Sen förlossningen har jag nu gått ner E N O R M A 30,4 kg !!! Fatta hur enorm jag var..Jag som ser mig som fet nu och lägg då på 30 jävla kilon till..Nä usch aldrig mer gravid, vete  tusan vad det är med min kropp som påverkas så mycket under en graviditet??

Visst frossar jag i kolisar då jag är gravid och det är dessa kilon jag ska tänka på sen då jag är klar för att inte halka in igen på ett liv med rostade mackor, makaroner, pizza mm..Inte för att jag saknar det, men så jäkla lätt i mitt jobb att ta det lätta före det krångliga och ja mellis 5 dagar i veckan med polarkakor sätter sina spår på mig ;-)

Men nu åter till min kost med LCHF och vad den hjälpt mig på vägen då??

Ja dom första 15 kg gick jag ju ner automatiskt, även om det tog sin lilla tid då sommaren med grillningar mm kom i vägen.. Men sen 20 veckor tillbaka har jag nu ätit efter LCHF och jag har tappat 15, 4 kg :-)

Jag hade större mål, men då är jag ju oxå en optimism då det kommer till såna här mål, men jag ska vara så förbaskat nöjd över det jag gjort..

Nu stundar jul och nyår och jag kommer tillåta mig att äta lite av potatis mm, inte frossa utan ta en pära till maten etc..Hade en plan att inhandla kolhydratsblockare men då dom är rätt dyr och jag faktiskt har svårt att tro på sånt hokus pokus så tar jag dom pengarna och går till gymmet under min vistelse i s-vall så förhoppningsvis är det inte en ren katastrof då jag åter ställer mig på vågen den 3 januari 2011..

2011 kommer fokus vara på att tappa dom resterande 10 kg från Dylan´s förlossning samt iaf 5 kg från det jag har kvar från Leia´s15 kg ska vara borta till den 10 maj 2011..

Sen är jag naturligtvis inte nöjd där utan jag kommer sträva efter att gå ner 10 kg till innan nästa års slut för att vara där jag verkligen vill vara, men visst får jag bort dom här 15 kg så kommer jag ju vara nöjd, men inte vara där så att jag trivs oavbrutet med min kropp.

Nu veckans siffror..

Efter tjugo veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,7 kg (15,4 kg)

-2cm ( 44 cm mage/buk)

-1cm( 28 cm stuss)

-0cm ( 21 cm lår )


Kommentarer
Postat av: Michan

Hej.

Önskar er en riktigt GOD JUL!

2010-12-24 @ 22:32:39
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: katarina

Såjävla bra du är!!!!! GRATTIS!!! :D KRAM!!!

2010-12-29 @ 11:56:00
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0