18 veckor med LCHF.

Efter förra veckans fusk som enbart resulterade i - 200 gram nedåt på vågen så har jag denna vecka inte fuskat något alls, och även om det säkerligen kan ha varit lite vätska som nu tappades efter fusket så var det lycka då vågen visade minus 1,1 kg idag :-)

Oavsett vad som försvann under denna vecka så är det -1,1 kg och visst hade jag säkert kunnat gått ner mer förra veckan om det inte varit för att jag frossade lite i kolisar, men vågen visade även nedåt då så ja jag är nöjd..

Nu har ja 1 kg kvar till jag spräcker en viss gräns och det skulle va skönt att va där nästa vecka.. har dock en massa kilon kvar att gå ner, men många bäckar små som det heter kan bli ett stort hav och i mitt fall ett hav av massa överflödiga graviditets och myskilon ;-)

Veckans vikt och mått..

Efter arton veckor med LCHF har jag då tappat..


-1,1 kg (14 kg)

-1cm ( 41 cm mage/buk)

-2cm( 25 cm stuss)

-0cm ( 19 cm lår )


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN , - 15,4 KG!

Fan duktig du är! :)



Det tar olika tid för alla, så äre :)



Jo de skulle jag kunna göra nån dag :) BRA tips! :D Kramar

2010-12-06 @ 12:47:26
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN , - 15,4 KG!

Okej. Ja kokosfett är inte så gott i kaffe :P

Ja kaffe måste man ha. Har oxå max 4 koppar/dag :P haha fränt=)kramar

2010-12-06 @ 14:31:02
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: linnea :]

gillar du skumtomtar?

MISSA DÅ INTE TÄVLINGEN PÅ BLOGGEN, OM ATT VINNA EN PÅSE MED SKUMTOMTAR 2300 g:)

2010-12-06 @ 18:58:09
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0