Vardagen..

Så var semestern slut och på ett sätt känns det skönt att vara tillbaka i vardagen igen..

" Mja iaf till en liten början:-) "

Jarkko är på jobbet och Leia är fortfarande ledig då jag inte minns alls om det var denna vecka som hon skulle komma tillbaka till förskolan eller nästa och ingen svarar där så jag förmodar att det fortfarande är sommarförskola så hon får vara hemma denna vecka och köra lite bootcamp tillsammans med mig att vända på dygnet..

Känns skönt att snart vara där igen med någorlunda rutiner och det är ju snart dags att sätta in lite rutiner på lilleman också men just nu sköter han sig exemplariskt i allt;-) Är rena motsatsen till hur Leia var som bebis..

Vi har iallafall hunnit avverkat en del, men visst känns det att man inte varit utomlands iår då man nu är van att åka iväg en sväng, men nästa sommar blir det...

Nu är det dock HÄLSAN som gäller för hela hösten och jag har som mål att ta mig till min önskevikt till nyår och visst det är MÅNGA kilon som ska bort då inte mycket åkt av mig än efter förlossningen, men mycket är vätska som fortfarande ligger och skumpar i kroppen så from idag då jag vägt och mätt in mig så är jag stenhård på mitt kolhydratintag samt så ska det motioneras varje dag antingen i form av en power walk eller ett gymbesök..

Sen blir det ju så mycket lättare att ta mina power walks efter man har lämnat Leia.. Inte optimalt att ta med Leia då hon för tillfället är rätt lat;-)

Nä nu en kopp kaffe till, sen mata lilleman som ligger och jollrar för sig själv och sen blir det städ och pyssel...Ser ut som att himlen kan öppna sig närsomhelst så vi håller oss inne idag:-)

See you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0