Mammaträff..

Idag har jag och Dylan varit och bekantat oss med andra små bebisar och mammor och tråkigt nog så var det hela 10 st som inte dök upp idag, men dom kanske kommer till nästa gång..

Iallafall så var vi fem mammor och jag ska väl villigt erkänna att såna här gruppsammansättningar inte är något för mig, men ibland kan man ju ha tur och hitta sig en likasinnad i sin närhet, men inte idag tyvärr:-(

Dom som var med idag bodde för det första inte ens här i närheten utan i villaområden utanför centrum, sen kändes dom såå mycket äldre än mig oavsett om vi var i samma ålder säkert, men nä det blir inga kaffedejter med någon av dom utöver dessa träffar..

Bara för att vi har barn i gemensam ålder
så måste det även finnas ett litet klick emellan för att jag ska finna något intresse för att träffas på privat mark och tjata om allt mellan himmel och jord, för oavsett hur underbar Dylan är så vill jag ha konversationer utöver sömn, bajs och allt som tillhör bebistiden:-)

Sen har jag ju alltid haft svårt med att klicka med tjejer överhuvudtaget, jag är ju mer pojkflicka och har så alltid varit, gillar att snacka hockey mer än att snacka om rean på HM tex:-) Men men det kanske kommer en frisk fläkt till nästa gång annars så har jag ju även en mamma/bebisfika i nästa vecka från en tråd på nätet som ska ses och ja där har man ju snackat ett bra tag med varandra och det känns lite som man känner varandra på ett annat sätt än BVC´s mammagrupp..Ska iallafall bli spännande att ses:-)

Nä nu blir det vila då jag håller på att bli sjukling, vilket inte alls passar bra denna vecka då det är kalastider med stort K och en ond hals och trött kropp gör sig icke så bra sällskap då jag imorrn måste ut och shoppa lite presenter mm till Leia´s stora dag nästa vecka samt att hon ska på kalas hos en kompis från förskolan på lördag så det blir mycket kalas nu:-)

Ha det gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0