2 Veckor med LCHF..

Har nu klarat av 2 veckor med att undvika dom större kolhydratskällorna och jag kan väl erkänna att jag sitter inte direkt och frossar i fett och grädde heller..Jag kör nog en lite mildare variant av LCHF, men ibland smäller jag till med en massa feta såser som bea mm men oftast blir det creme fraiche som får vara min stora fettkälla då jag tycker det känns lite fräschare till maten..

Apråpå (hm är det ens ett ord och hur stavar man det??) maten så känner jag mig inte direkt hungrig längre så vissa dagar känns det nästan som att jag inte äter något.. Igår tex, käkade familjen pizza och jag gnagde på en ölkorv hela kvällen som middag så jag måste skärpa till mig lite på intaget av mat oxå..

Men men jag gick även denna vecka ner lite, trodde inte det då jag har haft mens och svullar lätt upp några dagar då..Men nöjd är jag då jag nu på två veckor tappat 3,3 kg..


Två veckor med LCHF..

- 3,3 kg

- 8 cm mage

- 2 cm stuss

-3 cm lår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0