Same same but different day..

Ja så känns det i mitt liv just nu..

Vardagarna rullar på i samma takt och jag har som ett schema över hur mina dagar fortlöper innan familjen rullar in med buller och bång..

Kl. Nio lämnas Leia om vi nu är i tid vill säga:-) Vi stressar inte som sakt..

9,30 -10.. Softar framför datorn alternativ tar en vända till affären..

10-10,30 fixar lunch..

10-30- 12,30 Smaskar i mig lunch till Våra bästa år sen vilas det fram till ca ett iaf..

Sen ska det fixas med middag, undanplockning, kanske en tvätt tom.. Är det en riktigt grå dag i mitt liv så sover jag enda till tre då jag måste upp för att hinna innan dom kommer som sagt..

Ja man skulle ju kunna tro att jag som älskar solen skulle njuta nu, men att promenera känns meningslöst, försökte mig på det idag, men fick hugg direkt så lika bra att gå hem och vila bort det, sen så har jag sämre och bättre dagar med min foglossning och oftast så är det uselt just nu..Sen så är det detta med att vara ständigt kissnödig och då är det rätt jobbigt att vara utanför hemmet för jag kan ju säga att det här med att hålla sig längre stunder inte existerar just nu;-)

Nä nu är det 3 DAGAR till BF och jag anser mig överburen nu då jag inte var gravid såhär länge med Leia och jag trodde faktiskt att denna krabat skulle komma en vecka tidigare, men nu börjar jag tro att det blir en majbebis av det hela..

Att jag sen även stressar upp mig nu då vi står utan barnvakt över valborgshelgen gör ju inte saken bättre, känner press att föda innan fredag då vår sista livlina drar från stan och sen får jag minsann åka in själv och föda om krabat behagar vilja dela dagen med Konungen:-( Känns sådär om jag får säga min mening..

Jaja nu ska jag njuta av en glassbåt och trösta mig lite att jag iaf kan smaska i mig onyttigheter några dagar till:-)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men gumman du kan ringa mig om det skulle bli så. Kram!

2010-04-26 @ 18:54:28
Postat av: Josefina

Vi anmäler oss oxå som frivilliga! Klart du inte ska åka själv Linda! Du har mitt nr va?

2010-04-26 @ 19:40:08
URL: http://zackster.blogg.se/
Postat av: nella

Hej! Jag har bloggtorka, så jag tänkte fråga om Du har några tips på vad man kan skriva om?

Vad som helst som Du tycker är intressant! :)

Det du säger kommer jag garanterat att skriva om, jag blir bara glad för alla möjliga tips jag kan få :)

Kram Nella

2010-04-26 @ 19:57:19
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: Linda

Sussi: Tack gumman...

2010-04-27 @ 10:32:02
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0